مرجع بازی های کامپیوتری

دانلود بازی کامپیوتر, بازی های جدید با کرک و لینک دانلود مستقیم برای کامپیوتر, دانلود بازی استراتژیک, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی ترسناک, بازی ماجراجویی.

مرجع بازی های کامپیوتری

دانلود بازی کامپیوتر, بازی های جدید با کرک و لینک دانلود مستقیم برای کامپیوتر, دانلود بازی استراتژیک, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی ترسناک, بازی ماجراجویی.

دانلود بازی Biker Garage Mechanic Simulator Junkyard برای PC

دانلود بازی Biker Garage Mechanic Simulator برای PC

 

دانلود بازی Biker Garage Mechanic Simulator Junkyard برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز گاراژ موتورسیکلت |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Biker Garage Mechanic Simulator Junkyard-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Biker Garage Mechanic Simulator Junkyard بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های موتورسواری می باشد که در سال 2019 توسط BeardedBrothers.games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم، یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز را از شبیه‌سازی گاراژ تعمیرات موتورسیکلت برایتان به ارمغان خواهد آورد. در این بازی، شما یک تعمیرکار ماهر و کاربلد برای تعمیر و عیب‌یابی موتورسیکلت‌ها ایفای نقش می‌کنید. هدف اصلی شما این است که روز به روز مهارت خود را در این شغل مهم بهبود بخشیده و ایرادات مربوط به موتورسیکلت مشتریان را در اسرع وقت شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

ماجراجویی شما از یک گاراژ خانگی کوچک شروع می‌شود و رفته رفته مشتریان بیشتری را از اطراف محل به خود جذب خواهید کرد. شما می‌توانید در پایان هر ماموریت، موتورسیکلت مشتری را به جاده برده و عملکرد آن را تست کنید. در ادامه کار، این امکان هم برایتان مهیاست تا بتوانید ضمن افزایش سوددهی کسب و کار خود، گاراژ جدیدتری را خریداری کرده و پذیرای مشتریان بیشتری باشید. به طور کلی در این بازی 10 نوع مختلف از موتورسیکلت‌ها برای تعمیر شدن وجود دارند که بر حسب شانس، مشتریان با یکی از آن‌ها به گاراژ شما مراجعه خواهند کرد. انواع سیستم‌های تعمیر موتورسیکلت، تجهیزات پیشرفته و … از جمله مهم‌ترین خصوصیات چالش‌های این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Biker Garage Mechanic Simulator Junkyard را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

  
ادامه مطلب ...

دانلود بازی Spintires The Original Game برای کامپیوتر

دانلود بازی Spintires The Original Game برای کامپیوتر

 Spintires The Original Game یک بازی با سبک ماجرایی ، کژوال ، ایندی ، مسابقه ای و شبیه سازی که در سال 2019 توسط استودیو Oovee® Game Studios ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. یک بازی جدید کامپیوتری برای تمامی علاقه مندان به ماشین های سنگین و کامیون های غول پیکر می باشد. شما در این بازی تجربه رانندگی با آنها را خواهید داشت.


با انتخاب کامیون های مختلف به دل طبیعت بزنید و با آنها رانندگی در جنگل ها و دشت ها را تجربه نمایید. شما در این بازی در جاده های صاف و بدون مشکل رانندگی نخواهید کرد ، بلکه بالعکس باید در مسیرهای سخت و دشوار ، کامیون های تان را هدایت نمایید.

این بازی که نقشه های متنوع و محیط های جذابی را داراست . شما قابلیت رانندگی در دل جنگل ها ، دره ها ، محیط های مختلف را خواهید داشت و 19 نوع کامیون های مخصوص را در جاده های خاکی برانید. قابلیت شخصی سازی آنها را نیز خواهید داشت. اگر به دنبال رانندگی با کامیون ها در طبیعت های بکر هستید مطمئنا این بازی مخصوص شماست.

 

ادامه مطلب ...

دانلود Neighbours From Hell بازی همسایه جهنمی برای کامپیوتر

دانلود Neighbours From Hell 1 2 3 4 5 بازی همسایه جهنمی برای کامپیوتر

دانلود Neighbours From Hell بازی همسایه جهنمی برای کامپیوتر

دانلود بازی Neighbours From Hell

بازی کامپیوتری همسایه جهنمی

 

 

 

شامل تمامی قسمت ها می باشد قسمت 1 تا 5

 

 

Neighbours From Hell یکی از بازی های پرطرفدار و قدیمی همسایه آزاری یا همسایه جهنمی می باشد که با سبک ماجراجویی و فکری برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شده بود و بسیاری از کاربران با آن خاطرات زیادی دارند. در این بازی که شما در نقش یک پسر بازیگوش باید با قرار دادن یک سری تله هایی در نزدیکی خانه همسایه تان برایش دردسر ایجاد کرده و او را عصبانی نمایید. در بازی همسایه آزاری Neighbours From Hell باید شما در داخل خانه همسایه خود دنبال وسایل به درد بخور بگردید و با وسایل همسایه بد اخلاق خود را عصبانی کنید. در طول این کارها شما باید مراقب باشید که کسی متوجه حضور شما نشود.

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Dins Legacy برای PC

دانلود بازی Dins Legacy برای PC

 

دانلود بازی Dins Legacy برای کامپیوتر

| بازی نبرد جهش‌یافتگان |

| نسخه PLAZA |

 

Dins Legacy بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2020 توسط Soldak Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و محترم در نظر داریم، یک تجربه نقش‌آفرینی جذاب و منحصر به فرد است که در دنیایی پرتلاطم و فانتزی به تصویر کشیده می‌شود. در فضای بازی، گونه‌ای از موجودات تحت عنوان جهش یافته‌ها حضور دارند که طی زمان، ترس و وحشت مردم از آن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود. جهش‌یافتگان در فضای بازی، با الف‌ها ارتباط نزدیک‌تری دارند. چه از لحاظ رفتاری و چه از لحاظ جسمی؛ آن‌ها می‌خواهند این را به جهان ثابت کنند، ولی باید با نبرد بزرگ مواجه شوند.

در شرایط فعلی، دنیا به قهرمانی نیاز دارد که بتواند در این جنگ بزرگ تاثیرگذار باشد. شما به عنوان یکی از قهرمانان این بازی، سعی خواهید کرد تا در راستای نجات دنیا قدم برداشته و سعی کنید دشمنان را یکی پس از دیگری نابود سازید. شما می‌توانید شخصیت خود را طی روند داستانی بازی تغییر دهید و همچنین شاهد جهش یافتن وی هم باشید. علاوه بر این، امکان تکامل شخصیت و بهبود مهارت‌های آن هم وجود دارد که شما را در راستای تکمیل مراحل یاری خواهد کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Dins Legacy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی AI War 2 v1.3 برای PC

دانلود بازی AI War 2 v1.3 برای PC

 

دانلود بازی AI War 2 برای کامپیوتر

| بازی جنگ هوش مصنوعی 2 |

| نسخه PLAZA |

 

AI War 2 v1.3 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Arcen Games, LLC ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از منحصر به فرد ترین و تحسین شده‌ترین بازی‌ها با حضور هوش مصنوعی در خدمت شما عزیزان هستیم. دشمنانی که در این بازی شما با آن‌ها سر و کار دارید، گروهی از موجودات جهش‌یافته هستند که خصوصیاتی منحصر به فرد دارند. این بازی، یک تجربه استراتژی جذاب و سرگرم‌کننده علیه یک کهکشان است که پیش‌تر توسط گروهی از موجودات با هوش مصنوعی فتح شده و شما را به عنوان نیروی مقابل خود دارند. شما و گروهی از متحدان، در سیاره‌ای کوچک زندگی می‌کنید که باید با آماده‌سازی منابع و استراتژی منحصر به فرد خود، راهی برای رویارویی با آن‌ها پیدا کنید.

چشم‌اندازی که در این بازی برای شما در نظر گرفته شده، کهکشانی با تمامی اجزا و اجرام کیهانی را به تصویر می‌کشد که سناریوهای جنگی بسیاری را در پی خود دارد. 10 سال از آغاز جنگ هوش مصنوعی گذشته و فضای بازی نسبت به نسخه اول تغییرات بسیاری پیدا کرده است. شبیه‌سازی هزاران کهکشان، سیاره و سفینه‌های پیشرفته در این بازی با دقت بسیار خوبی انجام گرفته و شما می‌توانید با تصمیمات خاص خود در صحنه نبرد، حضوری فعال و موثر داشته باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی AI War 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب ...