رادیو برای دهه ها وجود داشته است ، اما مخاطبان صوتی دیجیتال طی 10 سال گذشته به سرعت در حال رشد بوده اند - تا جایی که حتی برای اولین بار امسال از رادیو سنتی پیشی گرفته است.
پخش جریانی موسیقی ، رادیو اینترنتی و پادکست ها در حال از بین رفتن محبوبیت هستند و دستگاه های جدید مانند بلندگوها و هدفون های هوشمند رشد بیشتری می کنند. و این نه تنها فرصت های جدیدی را برای برندها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود فراهم می کند - بلکه از آنجا که صوتی دیجیتال را می توان هدف قرار داد و ردیابی کرد ، راه های جدیدی برای سنجش میزان کارایی تبلیغات صوتی ایجاد می کند.