مرجع بازی های کامپیوتری

دانلود بازی کامپیوتر, بازی های جدید با کرک و لینک دانلود مستقیم برای کامپیوتر, دانلود بازی استراتژیک, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی ترسناک, بازی ماجراجویی.

مرجع بازی های کامپیوتری

دانلود بازی کامپیوتر, بازی های جدید با کرک و لینک دانلود مستقیم برای کامپیوتر, دانلود بازی استراتژیک, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی ترسناک, بازی ماجراجویی.

اندازه گیری نتایج حاصل از تبلیغات تیزر دیجیتال

رادیو برای دهه ها وجود داشته است ، اما مخاطبان صوتی دیجیتال طی 10 سال گذشته به سرعت در حال رشد بوده اند - تا جایی که حتی برای اولین بار امسال از رادیو سنتی پیشی گرفته است.

 

پخش جریانی موسیقی ، رادیو اینترنتی و پادکست ها در حال از بین رفتن محبوبیت هستند و دستگاه های جدید مانند بلندگوها و هدفون های هوشمند رشد بیشتری می کنند. و این نه تنها فرصت های جدیدی را برای برندها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود فراهم می کند - بلکه از آنجا که صوتی دیجیتال را می توان هدف قرار داد و ردیابی کرد ، راه های جدیدی برای سنجش میزان کارایی تبلیغات صوتی ایجاد می کند.

  

 

اندازه گیری اثربخشی تبلیغ صوتی

در داخل پلت فرم چطور ، می توانید معیارهای کمپین مانند نمایش ، شنوندگان منحصر به فرد ، نرخ گوش دادن (LTR) و نرخ کلیک (CTR) را در زمان واقعی مشاهده کنید. این معیارها برای کمک به بازاریاب ها برای درک تأثیر تبلیغاتشان بر مارک هایشان وجود دارد. هنگامی که با یک سیستم عامل اتوماسیون مانند ActiveDEMAND جفت شود ، که پیگیری و گزارش اضافی را برای فعالیت های پاسخ مستقیم اضافه می کند ، SMB ها و آژانس ها حتی ابزار بیشتری برای انتقال چشم اندازهای جدید در طول مسیر خریدار خود دارند. معرفی آژانس تبلیغاتی

 

با این حال ، وقتی نوبت به اندازه گیری پاسخ مستقیم می رسد ، برای صدای دیجیتال کمی سخت تر است زیرا اغلب وقتی شنونده مقابل صفحه نیست ، مصرف می شود و ارتباط آنها را از روشی که معمولاً اندازه گیری تبدیل را انجام می دهیم قطع می کند. این بدان معناست که برای سنجش تأثیر - و اینکه واقعاً بفهمیم کدام تبلیغات بیکن را به خانه می آورد - باید همزمان از چند تکنیک مختلف استفاده کنیم.

 

کد کوپن یک روش سنتی برای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات است و مدتهاست که از آنها استفاده می شود. چرخش مدرن کدهای کوپن استفاده از URL بیهوده یا صفحه فرود برای اندازه گیری بازدیدهای وب سایت از طریق تبلیغ صوتی است.

 

"برای ترکیب رایگان تمیز کننده استخر به MyPoolWebsite.com بروید" ، یا "برای یک دوره آزمایشی رایگان 2 هفته ای به mywebsite.com/trial بروید"

 

Tracking Text In راهی آسان برای مصرف کنندگان است تا از طریق تلفن همراه خود با یک تبلیغ دهنده تماس بگیرند. می توانید شماره های تلفن احتمالی را جمع آوری کرده و به صورت خودکار کد کوپن یا پیشنهادی را که درخواست کرده اند برای آنها ارسال کنید.

 

"# نمونه را برای ما ارسال کنید تا یک بسته نمونه رایگان برای شما ارسال شود"

 

پیگیری شماره تلفن ها روش سنتی دیگری برای سنجش اثربخشی تبلیغات است و اگر برای شروع سفر خریدار به مکالمه رفت و برگشت نیاز باشد ، گزینه بهتری نسبت به وب سایت ارائه می دهد. این معمولاً در مورد لوله کش ها ، قفل سازها و سایر مشاغل مبتنی بر نقل قول اتفاق می افتد.

 

"برای شروع با شماره تلفن 1-888 شماره گیری کنید اکنون"

 

ردیابی کلیک های پیوند از سیستم عامل های رادیویی آنلاین ، یادداشت های نمایش پادکست ، و تبلیغات پنجره ای یک اندازه گیری کاملاً مشخص است و با پیگیری پیوندها به راحتی قابل انجام است.

 

ROI متمرکز در صدا

همه این روش های ردیابی باید یکپارچه باشند تا شما تعداد تبدیل ها را دو برابر نکنید و منبع آگهی به یک مشتری واقعی یا مشتری متصل شود. ActiveDEMAND امکان پیگیری م audioثر صوتی ، رادیویی اینترنتی و پادکست را فراهم می کند زیرا می توانید کمپین هایی را در داخل ActiveDEMAND ایجاد کنید که شامل موارد زیر است:

 

صفحات فرود با پیشنهادهای منطبق با تبلیغات صوتی شما

شماره های پیگیری جدید تلفن در کمتر از یک دقیقه تنظیم شده است (حتی با کلمه جستجو کنید تا بتوانید شماره تلفن "1-888-MYOFFER" را پیدا کنید)

پیوندهای ردیابی شده در داخل هر کمپین

کمپین های پیام کوتاه برای پاسخگویی خودکار به موارد احتمالی

داشبورد برای دیدن نتایج در زمان واقعی

گزارش های KPI کمپین ها از طریق ایمیل - به صورت خودکار روزانه ، هفتگی یا ماهانه برنامه ریزی می شود

این آخرین قطعه احتمالاً مهمترین مورد است: از آنجا که ActiveDEMAND همچنین ردیابی سایر تبلیغات و اسناد را در طی بازدیدهای متعدد ، حتی برای کاربران ناشناس انجام می دهد ، می توانید ببینید که چگونه رادیو آنلاین بر خریدارانی که ممکن است برای تبدیل چند بار به چند بازدید مراجعه کنند تأثیر می گذارد. شما زمینه را از دست نخواهید داد زیرا با ویژگی سبک "آخرین لمس" گیر کرده اید.

 

حلقه را ببندید

بسیاری از تلاش های بازاریابی ممکن است به نظر می رسد که اطلاعات را به سمت مردم می اندازد و امیدوارند که آنها را به برند شما برساند ، اما بازاریاب هوشمند می داند بازاریابی موثر به داده های مشتری بستگی دارد. وقتی می توانید ابتکارات بازاریابی و فروش نهایی را ببندید ، می توانید بهینه سازی و پیشرفت کنید. به عبارت دیگر ، مشتری را درک کنید و سپس از آن اطلاعات برای بازاریابی بهتر برای آنها استفاده کنید ، و این به ابزارهای مناسب نیاز دارد.

 

چطور تبلیغات صوتی را برای کسانی که قصد دارند بازاریابی دیجیتال خود را گسترش دهند ، بیشتر در دسترس قرار می دهد. این پلتفرم به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد کمپین های هدفمند را خیلی سریع راه اندازی و اجرا کنند و نتایج را در زمان واقعی ردیابی کنند. هنگامی که با یک سیستم اتوماسیون بازاریابی مانند ActiveDEMAND مرتبط می شوند ، کاربران قابلیت ردیابی کمپین صوتی خود را به تماس های تلفنی ، متن ، کلمات کلیدی ردیابی شده ، پیوندها و موارد دیگر گسترش می دهند. دامنه ادغام CRM بومی ActiveDEMAND یک قدم جلوتر می برد تا مارک ها بتوانند کاملاً حلقه رفتار مشتری ، فروش و بازاریابی صوتی را ببندند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد